П`ятниця, 23.02.2018, 19:23
Рясне-Руський НВК "ЗОШ І-ІІІ ступенів - ДНЗ"
Вітаємо Вас на сайті нашого освітнього закладу
Вітаю Вас Гість | RSS
Меню сайту
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Організація методичної роботи в школі

 

      Методична робота – це цілісна система взаємозв’язаних дій і заходів, яка ґрунтується на досягненнях науки, передового досвіду й конкретному аналізі роботи вчителів.

    У нашій школі вона спрямована на всебічне підвищення професійної майстерності кожного вчителя; збагачення розвиток творчого потенціалу педагогічного колективу школи, досягнення оптимальних результатів освіти; виховання і розвиток особистості.

  Основними складовими  роботи школи є такі напрями і аспекти як: методична робота, система навчання, система виховання.

Оптимальна модель методичної роботи  забезпечує:

-         якісно новий, вищий рівень професійного зростання вчителя;

-         формування і збагачення його педагогічної культури;

-         продукування нових педагогічних ідей і технологій;

-         трансформування у педагогічну практику педагогічного досвіду.

    Методична робота  є систематичною, цілеспрямованою, науково-методичні проблеми вибираються   педагогічним колективом методом діагностики, тестуванням, обговоренням,  існує орієнтація на кінцевий результат.
Структура методичної роботи на навчальний рік визначається керівником закладу на основі такого алгоритму:
-         вивчається рівень професійної компетентності педагогічних працівників;
-         визначаються  актуальні проблеми для школи та встановлюються їх пріоритети;
-         уточнюються цілі і завдання методичної роботи, прогнозуються її результати;
-         виокремлюються проблеми для кожного вчителя та методичних формувань;
-         визначається тематика змісту методичної роботи, її джерела та пріоритети;
-         визначаються основні форми методичної роботи;
-         колективно обговорюється структура методичної роботи на засіданнях шкільної методичної ради, педагогічній раді.
Структура методичної роботи в   школі   забезпечує:
• формування висококваліфікованих педагогічних колективів з високим рівнем творчості;
• диференціацію роботи з педагогічними кадрами;
• індивідуальний підхід до роботи з вчителями;
• впровадження інноваційних технологій;
• роботу з молодими вчителями;
• оптимальність методичного навантаження вчителя;
• раціональний розподіл робочого часу педагога;
• скоординованість усіх форм та методичних заходів.

       При виборі змісту методичної роботи в  школі організатори шкільної методичної служби керуються такими основними джерелами:

  • державними та нормативними документами ;
  • забезпечення тісної співпраці з районними методичними кабінетами, вищими навчальними закладами, громадськими організаціями;
  • інструктивно-методичними документами МОН України;
  •  державними стандартами;
  • новими навчальними програмами, посібниками, підручниками;
  • досягненнями психолого-педагогічної науки;
  • матеріалами про педагогічний досвід;
  • дані конкретного аналізу стану навчально-виховного процесу;
  • науково-методичними посібниками, методичними рекомендаціями;
  •  матеріалами методичних вісників, фахових журналів;
  • рекомендаціями серпневих нарад педагогічних працівників району.

 

 

Календар
«  Лютий 2018  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728
Погода
Педагогічна преса
Новини
Пошук
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 8
Copyright MyCorp © 2018uCoz